کد خبر: ۸۵۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
تعداد بازدید: ۴۲۷
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: معلمی که عصرها در اسنپ کار می‌کند، نمی‌تواند مربی خوبی باشد، آیا نظارتی بر وضعیت معلمان مدارس غیرانتفاعی با دریافتی ۵۰۰ هزار تومان وجود داشت.

معلمی که عصرها در اسنپ کار می‌کند، نمی‌تواند مربی خوبی باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، جواد نیک‌بین در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ خرداد) مجلس شورای اسلامی درباره گزارش وزیر آموزش و پرورش درخصوص مشکلات نظام آموزشی کشور گفت: آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا، در شرایط کنونی تمام معلمان از پا افتاده و به عدم رعایت قانون معترض هستند، زیرا سطح آزمون مربوط به تعیین تکلیف نیروهای نهضتی و پیش دبستانی با سایر اقشار که به دنبال استخدام هستند، تفاوت چشمگیری داشته و عدالت در آن رعایت نشده است.

نماینده مردم کاشمر با بیان اینکه چرا طرح رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق آنها اجرایی نشده، افزود: حقوق یک معلم بازنشسته از کارگر ساده نیز کمتر است. این در حالی است که در قانون تاکید شده که حقوق بازنشستگان تنها ۱۰ درصد از کارمندان کمتر باشد. آیا در حال حاضر حقوق معلمان بازنشسته ۱۰ درصد از حقوق کارمندان کمتر است؟  یا ۵۰ درصد؟

وی اظهار کرد: در حال حاضر حقوق فردی که دکتری داشته و در دانشگاه تدریس می‌کند با معلمی که دکتری دارد، تفاوت چشمگیری دارد.

بیشتر بخوانید: 

به زودی ۳۵۰ هزار نفر از معلمان کشور بازنشسته می‌شوند/ آزمون‌های داخلی آموزش و پرورش در جهت حذف کنکور استانداردسازی شود

نیک‌بین با بیان اینکه باید محل هزینه سود حاصل از صندوق فرهنگیان مشخص شود، ادامه داد: در صورتی که سند تحول بنیادین اجرایی می‌شد، مشکلات موجود در فضای مجازی به وجود نمی‌آمد. از آنجایی که دولت اعتقادی به اجرای سند تحول ندارد و به دنبال اجرای ۲۰۳۰ است، وضعیت کنونی ایجاد شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه معلمی که عصرها در اسنپ کار می‌کند، نمی‌تواند مربی خوبی باشد، تصریح کرد: آیا نظارتی بر وضعیت معلمان مدارس غیرانتفاعی با دریافتی ۵۰۰ هزار تومان دارید.

نیک بین تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریسی، نهضتی و غیره را بهترین راهکار برای تامین کمبود نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: عدالت به معنای تساوی نیست و سرانه دانش‌آموزی باید براساس محرومیت پرداخت شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن نوروزی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
1
چه کنند ...؟؟؟!!! بروند دزدی ....؟؟؟!!!خاک بر سر مدیران نالایق که فقط به فکر شکم و جیب خودشان هستند ....؟؟؟؟؟!!!! باید مجلس پویا پیگیر باشد تا حقوق معلم مکفی شود تا به دنبال کار فرهنگی باشد ...؟؟؟؟!!!!با امید به انروز ...
م
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
0
0
خب اعتراض به عملکرد دولت خوبه، حرف نداره ولی کافی نیس، کی باید جلو قانون گریزی دولت رو بگیره؟ مگه در مرحله اول وظیفه مجلس نیس. امیدواریم به صرف انتقاد از وزیر کار تمام نشه، مجلس باید دولت رو مجبور کنه، و گر نه فقط تذکر و انتقاد و خود رو همراه مردم نشون دادن کار سختی نیس. تا همراهی با مردم در عمل اتفاق نیفته فرقی بین این مجلس و اون مجلس نیس
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
0
0
معلم از نظر مالی ضعیف نگه داشته میشود تا فرصت روشنگری دانش اموز را نداشته باشد و تمام دغدغه اش خرج ومخارج زندگیش باشد در نتیجه گردن امثال تو از جهل مردم کلفت تر میشود...بعداز40سال هنوز نتونستید درد فرهنگیان را بفهمید وحل کنید؟؟؟ن از همه بهتر میدانید و نمیخواهید چون جامعه ای ک معلمش گرسنه باشد سوارشدن بر گرده ی مردمش راحتراست
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: