کد خبر: ۸۵۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۱۵۶
یک نماینده مجلس گفت: بیمه هنرمندان تبدیل به آرزویی شده که آن‌ها یکی یکی آن را به گور می‌برند.

بیمه هنرمندان تبدیل به آرزویی شده که یکی یکی آن را به گور می‌برند/ راهی که وزارت ارشاد در پیش گرفته به ترکستان می‌رودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، فاطمه مقصودی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ خردادماه) مجلس شورای اسلامی، خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: چرا شما از جشنواره عمار حمایت نکرده و در این مراسم حضور پیدا نمی‌کنید؟ چرا از نیروهای مردمی و انقلابی حمایت نمی‌کنید؟ دلیل عدم حمایت شما از این جشنواره چیست؟ زمانی که فیلم ۵ دقیقه‌ای علمک خستگی را از تن رهبری به در می‌کند پس چرا از جشنواره عمار حمایت نکرده‌اید؟

وی ادامه داد: بیمه هنرمندان تبدیل به آرزویی شده که آن‌ها یکی یکی آن را به گور می‌برند. آیا واقعا شما به اصل هنر اعتقادی دارید؟ غبار بی‌مهری، چهره کتابخانه‌های عمومی را تکیده کرده است. چرا برنامه‌ای برای رونق این بخش ندارید. راهی که وزارت ارشاد در پیش گرفته به ترکستان می‌رود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس تاکید کرد: در این برهه بی‌برنامگی شایسته و بایسته آن است که گوشه چشمی به پرورش افکار و اندیشه نخبگان داشته باشیم که سال‌هاست شما را به نقد بسته‌اند. بی‌صبرانه در انتظار نشسته‌ایم تا ببینیم که چگونه ضرر و زیانی که شیوع کرونا به عرصه هنر وارد کرده را جبران می‌کنید و آیا بسته حمایتی شما از هنرمندان عملیاتی می‌شود؟

مقصودی اظهار کرد: درباره همسان‌سازی حقوق کتابداران چه برنامه‌ای دارید؟ همچنین چه برنامه‌هایی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام دارید. آیا این موضوع اسراف بیت‌المال نیست؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: