کد خبر: ۸۵۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
تعداد بازدید: ۲۱۴
نماینده مردم شیراز تاکید کرد: وزارت ارشاد برای بیمه خبرنگاران برنامه‌ای نداشته در حالی که باید از این قشر حمایت می‌کرد، زیرا آن‌ها پاسداران حریم شفافیت هستند.

وزارت ارشاد برای بیمه خبرنگاران برنامه‌ای ندارد/ اهالی رسانه پاسداران حریم شفافیت هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، جعفر قادری درجلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ خردادماه) مجلس شورای اسلامی، پس از گزارشی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صحن مطرح کرد، اظهار داشت: انتظار داشتیم وزیر شاخص‌هایی را اعلام کند که نشان‌دهنده وضعیت فرهنگ باشد اما متاسفانه کلی‌گویی صورت گرفت.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از نهاد خانواده و تشویق جوانان به ازدواج متاسفانه منفعلانه عمل کرده و هیچ سیاست تشویقی نداشته است. چه کسی باید کاستی‌ها را پر کند و با توجه به امکاناتی که در فضای مجازی مهیا شده، وزارت فرهنگ برای پر کردن خلاءهای قانونی اقدامی نکرده است.

وی ادامه داد: کانون‌های مساجد باید مورد حمایت قرار گیرند، زیرا می‌توانند جوانان را جذب کنند اما دولت در این زمینه حمایتی انجام نمی‌دهد. وضعیت نسبی ما با توجه به اینکه ام‌القرای جهان اسلام هستیم بحث فیلم و سریال و کارهای فرهنگی و هنری است اما وزارت فرهنگ و ارشاد نتوانسته در این زمینه درآمدی داشته باشد.

نماینده شیراز با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه حمایت از رسانه‌های سالم، افزود: متاسفانه وزارت ارشاد از این رسانه‌ها حمایت نکرده است.

قادری گفت: وزارت ارشاد برای بیمه خبرنگاران برنامه‌ای نداشته در حالی که باید از این قشر حمایت می‌کرد زیرا آن ها پاسداران حریم شفافیت هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: