کد خبر: ۸۵۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
تعداد بازدید: ۱۵۶
نماینده مردم تفت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر فضای فرهنگ لجام گسیخته شده است که باید فکری اساسی برای آن شود، چرا که کرامت خانواده‌ها و جوانان حفظ نمی‌شود.

فضای فرهنگ لجام گسیخته شده است/ کرامت خانواده‌ها و جوانان حفظ نمی‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سید جلیل میرمحمدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ خرداد) مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عدم حمایت جدی از نهادهای مردمی فعال در حوزه قرآنی یکی از غفلت‌های وزارت فرهنگ است که باید با برنامه‌ریزی مدون از این ظرفیت مناسب استفاده کرد.

نماینده مردم تفت با بیان اینکه نهادهای مردمی فعال در حوزه قرآنی با مشکلات اعتباری روبرو هستند که باید رفع این مشکل در دستور کار وزارت فرهنگ قرار گیرد، افزود: عدم هماهنگی نهادهای متولی فرهنگ موجب شده که بخش فرهنگ خروجی مناسبی نداشته باشد، این در حالی است که با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان بخشی از مشکلات موجود را برطرف کرد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر فضای فرهنگ لجام گسیخته شده است که باید فکری اساسی برای آن شود، چرا که کرامت خانواده‌ها و جوانان حفظ نمی‌شود. سرانه کتابخوانی در کشور مساعد نیست، به کتابداران باید با نگاه ویژه‌ای توجه شود تا این افراد بتوانند با انگیزه بیشتر به فعالیت خود ادامه دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: