کد خبر: ۸۵۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
تعداد بازدید: ۳۵۲
ستاره سابق تیم های استقلال و پرسپولیس اعلام کرد که در سلامتی کامل به سر می برد.

نیکبخت:خانواده‌ام باور نمی‌کردند که زنده‌ام!به گزارش خبرداغ ، درگذشت فوتبالیستی خوزستانی و عضو سابق باشگاه صنعت نفت به نام علی نیکبخت بر اثر کرونا، عده ای را به اشتباه انداخت و آن ها گمان بردند که این اتفاق تلخ برای علیرضا نیکبخت واحدی ستاره دهه 80 تیم های استقلال و پرسپولیس افتاده است.

همین مسئله باعث بروز شایعاتی در فضای مجازی در همین خصوص شد و نیکبخت واحدی را وادار کرد تا در گفت و گویی زنده با شبکه خبر، این مسئله را تکذیب کند.

 

نیکبخت در این مورد گفت: در ابتدا به خانواده مرحوم نیکبخت تسلیت می گویم و امیدوارم تسلیت من را بپذیرند. خانواده من در مشهد بودند و به دلیل همین شایعه پراکنی ها خیلی نگران شدند و اگر با خانواده‌ام تماس تصویری نمی‌گرفتم آنها باور نمی‌کردند من زنده هستم. عده‌ای به خاطر جذب مخاطب اسم و تصویر من را به جای آن بازیکن مرحوم منتشر کردند. خداراشکر نه کرونا گرفته ام و نه مشکل دیگری دارم.

خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: