کد خبر: ۸۵۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
تعداد بازدید: ۷۳۶
فال روزانه یکشنبه ۲۵ خرداد ۹۹

فال روزانه یکشنبه ۲۵ خرداد ۹۹فال روزانه برای متولدین (فروردین ماه)

امروز آن قدر سر عقل هستید که بتوانید که یک برنامه ی درست و منطقی را طرح ریزی کنید، اما هر لحظه ممکن است احساسات تان مانع رسیدن به اهدافی شوند که در سر دارید. حتی اگر سعی کنید بر خواسته های تان سرپوش بگذارید، آن ها بار دیگر و به شکل دیگر بروز خواهند کرد. اگر اکنون با کسی مخالفتی دارید بر او خشم نگیرید، خشم شما نشان دهنده ی احساسات ناگفته ای است که در تب و تاب اند تا بروز کنند. به شما توصیه می شود که افکارتان را با مهربانی و لطافت بیشتری بیان کنید تا فشارهای پیرامون تان فروکش کنند.

فال روزانه برای متولدین (اردیبهشت ماه)

اگر برای رسیدن به اهداف تان هرچه زودتر دست به کار شوید، وقتی به آن ها رسیدید احساس بهتری خواهید داشت. یادتان باشد که انجام بعضی از کارهای روزمره ممکن است بیش از آن چه فکرش را می کنید طول بکشد و به این ترتیب برنامه ریزی های تان را با اختلال مواجه کند. بهترین راهکار این است که کارها را یکی یکی به دست بگیرید و برای انجام آن ها عجله نکنید و هیجان زده نشوید. حواس تان باشد که اکنون زمان مناسبی برای شروع یک کار جدید نیست. به جای این که به فکر گام بعدی باشید، بهتر است به کارهای نیمه تمامی که در دست دارید بپردازید.

فال روزانه برای متولدین (خرداد ماه)

امروز دوست دارید هر کاری که دل تان می خواهد انجام دهید، اما متأسفانه فرصت کافی برای پرداختن به امور مورد علاقه ی تان را ندارید. اگر این همه مسئولیت و کار به دوش نداشتید خوشحال تر می بودید، اما امور نیمه تمام زیادی انتظارتان را می کشد. سعی کنید وظایف تان را با دقت انجام دهید، زیرا اقداماتی که اکنون در پیش می گیرید در طول ماه مؤثر خواهند بود. یاد بگیرید تا از انجام وظایف تان مثل یک بازی لذت ببرید، به این ترتیب می توانید سریع تر به پیشرفت دست پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین (تیر ماه)

درباره ی آشکار کردن یک سری مسایل شخصی مردد به نظر می رسید، اما هنوز هم تمایل دارید که برای رسیدن به اهداف تان با دیگران همکاری کنید. امروز ممکن است دوستان و اطرافیان تان به خاطر صمیمیتی که نشان می دهید متعجب شوند. این که روابط تان را محدود کنید و مرز مشخصی داشته باشید بد نیست، اما حواس تان باشد که بیش از حد پنهان کاری نکنید. از حصاری که به دور خود کشیده اید خارج شوید و بعد خواهید دید که دیگران چگونه با دل و جان به کمک تان خواهند شتافت.

فال روزانه برای متولدین (مرداد ماه)

به نظر می رسد که دوستان و آشنایان از شما فاصله گرفته اند. این موضوع موجب شده تا به ترس از رها شدن فکر کنید. اما نکته ی مهم این جاست که باید یاد بگیرید تا خاطرات تلخ گذشته را کنار بگذارید و ببینید که آن چه اکنون در جریان است با گذشته فرق دارد. اگر به تازگی شکست عشقی خورده اید، آن را بیش از حد شخصی نکنید، شاید لازم بوده تا برای مدتی احساسات عشقی شما و طرف مقابل فروکش کند.

فال روزانه برای متولدین (شهریور ماه)

به نظر می رسد که مشتاقانه تمایل دارید تا چندین کار را همزمان شروع کنید، اما باید بدانید که این حمله ی چند جانبه می تواند شما را به جاهای نا آشنایی بکشاند. بهتر است برای رسیدن به اهداف تان مرحله به مرحله پیش بروید، اما مشکل این جاست که از انجام کارهای تکراری خسته شده اید. برای این که حال و هوای تان عوض شود بد نیست یک کار کاملاً متفاوت را شروع کنید. آستین ها را بالا بزنید و از همین حالا دست به کار شوید.

فال روزانه برای متولدین (مهر ماه)

به نظر می رسد که از اضطراب و نگرانی شما کاسته شده و به همین خاطر احساس خیلی خوبی دارید. شاید تصمیم بگیرید که در منزل یا محل کارتان به تغییرات اساسی دست بزنید، اما یک مشکلی سر راه تان وجود دارد که به نظر می رسد به این زودی ها حل نخواهد شد. خوشبختانه اکنون به شما مهلت اضافی داده شده است، پس می توانید دوابره اولویت های تان را بررسی کنید. از این فرصت استفاده کنید تا بعداً پشیمان نشوید، زیرا ممکن است دوباره اضطراب و نگرانی به سراغ تان بیاید.

فال روزانه برای متولدین (آبان ماه)

از طرفی دل تان آزادی می خواهد و از طرف دیگر کارهای نیمه تمامی دارید که انتظارتان را می کشند، به همین خاطر احساس خوبی ندارید و نا آرام به نظر می رسید. مثل این است که اکنون در گردابی از مشکلات گیر افتاده اید و باید از همه جهت گوش به زنگ باشید. فعلاً نمی توانید یک مسیر مشخص را انتخاب کنید، در عوض سعی کنید تعادل را برقرار کنید. اگر آستین ها را بالا بزنید تا بالاخره به این مشکلات حل نشده رسیدگی کنید، می توانید مطمئن باشید که آشفتگی ها فروکش خواهند کرد.

فال روزانه برای متولدین (آذر ماه)

اگر تصمیم دارید تا برای آینده برنامه ریزی کنید به شما توصیه می شود که به چیزهای دست یافتنی فکر کنید و فقط روی یک هدف تمرکز کنید. لزومی ندارد برای رسیدن به هدف تان عجله کنید، زیرا جایی که اکنون ایستاده اید فاصله ی زیادی با مقصد مور نظر دارد. اکنون همین قدر کافی است که یک قدم کوچک بردارید و قدم های بزرگ تر را به بعد موکول کنید، یعنی زمانی که از پیشرفت مسیر مطمئن شده اید.

فال روزانه برای متولدین (دی ماه)

فعل و انفعالات کهکشانی پیام های درهم پیچیده ای را برای شما به ارمغان آورده اند. شاید مجبور شوید کار جدیدی را که شروع کرده اید برای مدتی کنار بگذارید، زیرا ممکن است کارهای نیمه تمام گذشته دوباره سر راه تان قرار بگیرند. تا زمانی که به این امور رسیدگی نکنید نمی توانید به اهداف جدیدی که تعیین کرده اید دست پیدا کنید. اولین قدم برای نظم بخشیدن به امور این است که اولویت های تان را طبق برنامه ای عملی مجدداً مشخص کنید.

فال روزانه برای متولدین (بهمن ماه)

اکنون باید راهی پیدا کنید تا روابط کاری و شخصی خود را مدیریت کنید، زیرا برای رسیدن به اهدافی که در سر دارید به کمک دیگران و حمایت آن ها نیاز پیدا خواهید کرد. شاید تصمیم بگیرید که بدون توجه به دیگران به راه و شیوه ی خودتان ادامه دهید، اما باید بدانید که نادیده گرفتن اطرافیان تان و خواسته های آن ها کار درستی نیست که به نفع شما باشد. برای این که مشکلی درست نشود باید بین خواسته های خودتان و دیگران تعادل برقرار کنید، اما بدانید که لزومی ندارد خودتان را فدای دیگران کنید و قربانی انتظارات شان شوید.

فال روزانه برای متولدین (اسفند ماه)

به نظر می رسد که افکارتان مخلوطی از گذشته و حال و آینده اند، اما خوشبختانه می توانید هر زمان که لازم شد از فکر و خیال خارج شوید و به دنیای واقعی برگردید. تا زمانی که واقعیت ها را فراموش نکرده اید اجازه دارید درباره ی آینده خیال پردازی کنید. اما دیروز و فردا اهمیتی ندارند، باید به همین حالا توجه کنید. سعی کنید خودتان را باور داشته باشید و به مسیرتان ادامه دهید.

 

دعا سایت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: