کد خبر: ۸۵۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
تعداد بازدید: ۱۰۱۲
در زمان مدیریت افتخاری، استقلال یکی مثل تیام را خرید که کلی گل حساس برای استقلال زد و این تیم را در ایران و آسیا بالا کشید، اما تیام به اندازه‌ای پول نگرفت که الان بویان پول می‌خواهد.

گل‌ها را تیام زد، پول‌ها را بویان می‌خواهدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی ، نیلسون اگر از پرسپولیس شکایت کرده حداقل ۲ فصل خوب در این تیم داشت، ولی بویان فقط در استقلال خورد و خوابید و حالا ۳۳۰ هزار دلار می‌خواهد. مسئله اینجاست که در زمان شفر پسر ایشان برای استقلال بازیکن خارجی پسند می‌کرد و خود شفر هم خیلی متوجه نشد چرا بویان را خریده است. بعد هم ماجرای خرید الحاجی گرو، ایسما و... در استقلال پیش آمد و خلاصه کار به جایی کشید که مدیران وقت استقلال دیگر اجازه ندادند شفر بازیکن بخرد.

جذب بازیکن از حقوق طبیعی سرمربی است، ولی این هنر باشگاه است که با سرمربی‌اش تعامل کند و اجازه ندهد هر بازیکنی که او خواست جذب شود. در همان زمان مدیریت افتخاری استقلال یکی مثل تیام را هم خرید که کلی گل حساس برای استقلال زد و این تیم را در ایران و آسیا بالا کشید، اما تیام به اندازه‌ای پول نگرفت که الان بویان پول می‌خواهد. بعد هم اگر از استقلال امتیاز کسر شود کل تیم فعلی چوبش را می‌خورند که هیچ ربطی به بویان و اشتباهات مدیریت قبلی ندارند.

هواداران استقلال و پرسپولیس واقعاً نمی‌دانند که چرا پول باشگاه‌شان باید به پای امثال بویان، الحاجی گرو، بودیمیر و... ریخته شود. آنچه مسلم است موقع عقد قرارداد مدیران کارشان را بلد نیستند و از مشاوران و معاونان حقوقی کاربلد هم بهره نمی‌برند در نتیجه به جای ۳۰ هزار دلار باید ۳۵۰ هزار دلار به امثال پروپییچ و بویان بدهیم و تازه قربان صدقه آن‌ها هم برویم تا شکایت نکنند و باشگاه‌هایمان تعلیق نشوند. بله، یک نفر سنگی را به چاه می‌اندازد و صد تا عاقل نمی‌توانند آن را دربیاورند و حالا کل بودجه استقلال را باید بدهند به جناب بویان تا در کشورش هم مثل ایران بخورد و بخوابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: