کد خبر: ۸۵۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
تعداد بازدید: ۱۷۲
غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه‌قضائیه اعلام کرد: آقای منصوری در کشور رومانی دستگیر و تحویل اینترپل شده است، اما به دلیل محدودیت‌های پروازی ناشی از بیماری کرونا، انتقال وی به ایران فعلا ممکن نیست، ولی در روز‌های آینده این کار انجام می‌شود.

قاضی منصوری، متهم فراری پرونده اکبر طبری در «رومانی» دستگیر شدغلامرضا منصوری متهم پرونده اکبر طبری در کشور رومانی دستگیر و تحویل اینترپل شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»، از روز گذشته اخباری مبنی بر دستگیری قاضی منصوری متهم فراری پرونده اکبر طبری در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر و ادعا شده بود وی توسط اینترپل دستگیر شده است.

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه‌قضائیه با تأیید این خبر اعلام کرد: آقای منصوری در کشور رومانی دستگیر و تحویل اینترپل شده است، اما به دلیل محدودیت‌های پروازی ناشی از بیماری کرونا، انتقال وی به ایران فعلا ممکن نیست، ولی در روز‌های آینده این کار انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: