کد خبر: ۸۵۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
تعداد بازدید: ۳۰۲
سید مهرداد سیدمهدی رییس خبرگزاری صداوسیما ضمن تأیید خبر آتش‌سوزی امروز در ساختمان شیشه‌ای سازمان صداوسیما تأکید کرد که این حادثه خسارتی در بر نداشته است.

به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، سید مهرداد سیدمهدی رییس خبرگزاری صداوسیما درباره ماجرای آتش گرفتن ساختمان شیشه‌ای در صداوسیما گفت: یک انبار کوچک کاغذ که ابعاد آن به حدود یک متر در دو یا سه متر می‌رسد از طریق اتصالی سیم آتش گرفت که باعث شد دود آن در کل مجموعه پخش شود.

وی درباره شدت این آتش‌سوزی عنوان کرد: آتش‌سوزی شدت چندانی نداشت و همانطور که گفته شد انبار کوچکی از کاغذ بود که به دلیل کانال‌های تهویه موجود در ساختمان شیشه‌ای دود آن به بیرون منتشر شد و همکاران تصور کردند شدت آتش‌سوزی بالاست.

آتش‌سوزی در صداوسیما خسارتی نداشت/ تکذیب لغو پخش اخبار سیما

رییس خبرگزاری صداوسیما در پاسخ به شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی‌بر احتمال لغو پخش برخی بخش‌های خبری سیما هم اظهار کرد: این حادثه خسارت چندانی نداشت و قرار نیست هیچ بخش خبری لغو شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: