کد خبر: ۸۵۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
تعداد بازدید: ۲۶۳
بیزینس اینسایدر گزارش داد؛
بیزینس اینسایدر در مقاله‌ای به فشار حداکثری علیه ایران پرداخت و تاکید کرد: علیرغم این که ایران اکنون با مشکلات زیادی درگیر است، نشان داده که تسلیم نمی‌شود.

ایران هرگز تسلیم نمی‌شود/ امید به صلح تهران و واشنگتن هنوز وجود داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، فشار حداکثری بی‌نتیجه بوده است. این رویکرد نیروهای آمریکایی را در معرض خطر قرار داده و آمریکا را به شدت به جنگ نزدیک کرده است.

ایران هرگز تسلیم آمریکا نمی‌شود. علیرغم این که ایران اکنون با مشکلات زیادی درگیر است، نشان داده که تسلیم نمی‌شود.

راهکار فشار بر ایران کاملا اشتباه است. ترامپ باید تحریم و تهدید به جنگ را کنار بگذارد. راهکار نظامی و جنگ را کنار بگذارد و دیپلماسی را به کار ببندد.

 به نقل از بیزینس اینسایدر،اکنون فرصتی است برای نشان دادن حسن نیت و ترامپ با برداشتن تحریم‌ها می‌تواند این کار را انجام دهد. هنوز از طریق دیپلماسی و لغو تحریم‌ها امید به صلح وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: