کد خبر: ۸۵۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
تعداد بازدید: ۲۴۷
مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر تردد در محورهای‌هراز، کندوان و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت، روان است.

‌آخرین وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۲۲ خرداد ۹۹ / ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج-تهران / تردد روان در جاده‌های منتهی به شمالبه گزارش خبرداغ ،مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر تردد در محورهای‌هراز، کندوان و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت، روان است.

ایمان محرابی‌نیا در گفتگو با فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها، اظهار داشت: در حال حاضر در محور‌های شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

وی از تردد روان در محورهای‌هراز، کندوان و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین- رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها همچنین از بروز ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج-تهران محدوده پل کلاک خبر داد.

محرابی‌نیا بیان کرد: در محور سوادکوه در محدوده تونل چپ دره ۳ در استان مازندران از ۲۵ خرداد تا ۲۶ خرداد ۹۹ از ساعت ۷ تا ۱۹ به دلیل اجرای عملیات رفع مشکلات جاری شدن آب از دیواره‌های تونل و کف جاده در تونل چپ دره ۳، تونل مذکور مسدود است و تردد از محور قدیم گدوک، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

* محدودیت ترافیکی جاده‌های منتهی به شمال در پایان هفته

وی گفت: در محور کندوان تردد خودرو از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۲۳ خرداد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در محور کندوان تردد تریلر و کامیون کماکان ممنوع است.

محرابی‌نیا اضافه کرد: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۲ روز جمعه ۲۳ خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ روز جمعه از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشا به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی اظهار کرد: در محور هراز تردد تریلر‌ها کماکان ممنوع است همچنین تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۱ خرداد و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری ممنوع است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز ۲۱ خرداد تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۴ خرداد در محور‌های کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران‌-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

محرابی‌نیا یادآور شد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن می‌شود.

* سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۶.۱ درصد

وی بیان کرد: بر اساس اطلاعات سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب محور‌های مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس رصد ۲۲۵۶ دستگاه ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۳.۸ درصد افزایش دارد در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۶.۱ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

* آزادراه کرج-تهران پرترافیک‌ترین جاده کشور

محرابی‌نیا افزود: در آزادراه کرج - تهران، آزادراه تهران - کرج، آزادراه کرج - قزوین در شبانه روز گذشته بیشترین تردد ثبت شد.

‌* پنج جاده کشور مسدود است

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر محور قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، محور خرم آباد-پل‌دختر در استان لرستان، جاده شهداد-نهبندان در استان کرمان، محور فرعی شمشک-دیزین و جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: