کد خبر: ۸۵۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
تعداد بازدید: ۲۴۶
استاندار تهران گفت: براساس مصوبه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و ستاد مبارزه با ویروس کرونا، نماز جمعه فردا، ۲۳ خردادماه فقط در شهرهای ورامین، پردیس، قرچک، پیشوا و جواد آباد اقامه می شود.

برگزاری نمازجمعه در پنج شهر استان تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: استاندار تهران گفت: براساس مصوبه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و ستاد مبارزه با ویروس کرونا، نماز جمعه فردا، ۲۳ خردادماه فقط در شهرهای ورامین، پردیس، قرچک، پیشوا و جواد آباد اقامه می شود.

انوشیروان محسنی بندپی افزود: این شهرها در لیست نقاط سفید قرار دارد اما نمازگزاران باید همچنان به توصیه های بهداشتی توجه کنند.

وی ادامه داد: نمازگزاران ضمن اطلاع رسانی به دوستان خود برای حضور در نماز جمعه، مهر و سجاده شخصی همراه خود داشته باشند.

محسنی بندپی تاکید کرد: مردم استان تهران حتی در نقاط سفید نیز همچنان باید دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فاصله اجتماعی را برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس رعایت کنند.

وی خاطر نشان کرد: فردا اتوبوس های شرکت واحد این شهرها همچون گذشته به نمازگزاران خدمات ارائه می دهد.

محسنی بندپی ضمن قدردانی از همکاری نمازگزاران بیان کرد: دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت و فاصله اجتماعی در مساجد بیشتر از سایر اماکن رعایت می شود.

براساس آخرین اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۱۷۷ هزار و ۹۳۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و جان‌باختگان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ به هشت هزارو ۵۰۶ نفر رسیده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: