کد خبر: ۸۵۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
تعداد بازدید: ۲۶۹
فرمانده انتظامی سردشت گفت: فردی که علاوه بر حیوان‌آزاری، فیلم آن را نیز در فضای مجازی منتشر کرده بود، در این شهرستان دستگیر شد.

حیوان‌آزار سردشتی دستگیر شدبه گزارش خبرداغ ، فرمانده انتظامی سردشت گفت: فردی که علاوه بر حیوان‌آزاری، فیلم آن را نیز در فضای مجازی منتشر کرده بود، در این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ موسی بهاری روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات مبنی بر حیوان‌آزاری در فضای مجازی که باعث جریحه‌دار شدن احساسات هموطنان و ناراحتی حامیان حقوق حیوانات شده بود، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، فرد مجرم در یکی از روستاهای سردشت شناسایی، دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده انتظامی سردشت تصریح کرد: انتشار هرگونه کلیپ که نشان دهنده کودک‌آزاری یا حیوان‌آزاری باشد، به عنوان کار مجرمانه و یک عمل خلاف انسانی تلقی شده و پلیس فتا در صورت مشاهده موارد مشابه با عامل یا عاملان و انتشار دهندگان این تصاویر که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی در فضای مجازی می‌شود، به جدیت برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی از مجرمان هدف خود را از انتشار این‌گونه کلیپ‌ها شوخی و سرگرمی قلمداد می‌کنند و انتظار انتشار وسیع در فضای مجازی ندارند، از شهروندان خواست تا با کسب آگاهی از آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی از ارتکاب به این جرایم خودداری و از انجام هر عملی که باعث تشویش اذهان عمومی شود، پرهیز کنند.

در این فیلم فردی تعدادی سگ را به جان یک توله گراز انداخته بود تا تلف شود و البته پس از حیوان آزاری و کشتن گراز وحشی فیلم آن را در فضای مجازی انتشار داده بود.

سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: