کد خبر: ۸۵۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷
تعداد بازدید: ۴۳۲
فدراسیون فوتبال منابع مالی برای انجام تست کرونا از داوران را تامین کرد.

هزینه تست کرونای داوران فوتبال تامین شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، فدراسیون فوتبال منابع مالی برای انجام تست کرونا از داوران را تامین کرد.

یکی از حاشیه‌هایی که طی روزهای گذشته درباره داوران فوتبال مطرح شده بود، هزینه تست کرونای آنها بود. فدراسیون فوتبال تاکنون هیچ اقدامی برای انجام تست کرونا از داوران انجام نداده بود و حتی گفته می شد از داورها و کمک داورها خواسته شده که خودشان هزینه این موضوع را بپردازند.

حالا اما فدراسیون فوتبال با برگزاری جلسات با روسای هیات های استانی این پول را تامین را کرده است. علیرضا سهرابی، رییس دپارتمان داوری فدراسیون در این باره گفت:‌«با توجه به نشست امروز مقرر شد از تمام داوران و ناظران فعال در لیگ کشور با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات‌های استانی تست‌های کرونا گرفته شود. در همین راستا هماهنگی‌ها و پیگیری‌های لازم با همکاری کمیته پزشکی فدراسیون و ایفمارک صورت خواهد گرفت.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: