کد خبر: ۸۵۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
تعداد بازدید: ۲۵۱
سازمان لیگ فدراسیون کشتی آئین نامه اجرایی لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در سال ۹۹ را اعلام کرد.

زمان آغاز لیگ کشتی اعلام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا ، سازمان لیگ فدراسیون کشتی آئین نامه اجرایی لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در سال ۹۹ را اعلام کرد.

آیین نامه اجرایی لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در سال ۹۹ پس از تدوین توسط شورای فنی سازمان لیگ کشتی به تصویب رسید.

در این آیین نامه که به هیات های کشتی استانی ارسال شده، به باشگاه ها مهلت داده شده تا ۲ تیرماه اعلام آمادگی رسمی خود را برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی اعلام کنند.

همچنین بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی از یک مردادماه سال ۹۹ آغاز خواهد شد.

از جمله موارد مهم و کلیدی در آیین نامه لیگ برتر، می توان به بندی اشاره کرد که حضور سه ملی پوش و دو کشتی گیر خارجی در هر تیم مجاز اعلام شده است. از سوی دیگر اعضای کادرفنی تیم‌های ملی کشتی بزرگسالان که دارای قرارداد با فدراسیون هستند، از حضور در لیگ برتر منع شده‌اند.

همچنین مبلغ ورودی برای تیم‌های حاضر در لیگ برتر که ۸ تیم در کشتی فرنگی و ۸ تیم در کشتی آزاد تعیین شده، ۳۵۰ میلیون ریال خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: