کد خبر: ۸۵۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۲۰۱
معاون دفتر رئیس‌جمهوری گفت: «نگاه دولت به ‎بازارسرمایه، غیر مقطعی و راهبردی است.

نگاه دولت به ‎بازارسرمایه، غیرمقطعی و راهبردی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«‌نگاه دولت به ‎بازارسرمایه، غیر مقطعی و راهبردی است؛ رئیس‌جمهوری، بورس را نقطه‌ی امید می‌داند؛ چه برای تعمیق و گسترش مشارکت مردم در اقتصاد و چه برای ‎شفافیت آن. ‎روحانی معتقد است که بهبود در گرو مشارکت شهروندان است آنچنان که مدیریت بحرانی چون ‎کرونا هم با همراهی آنان ممکن می‌شود.

‌رئیس جمهوری از رویدادی مهم در ‎بازار سرمایه و البته اقتصاد ایران گفت؛ اینکه میلیون‌ها شهروند، صاحب‌اختیارِ سهامی شده‌اند که تا قبل از این و با وجود اختصاص سهام، اختیاری برای مدیریتش نداشتند. ‎روحانی به صراحت اعلام کرد که از این پس، دولت، صاحب‌اختیار «ثروت و سهام» مردم نیست.

‌روحانی در جلسه‌ دیروز ستاد اقتصادی دولت از اهمیت «اطلاع‌رسانی» شفاف و «آموزش» به شهروندان در ‎بورس گفت و به تمام مسؤولان مرتبط متذکر شد تا مراقبت لازم را از ‎بازار سرمایه و آرامشِ بازار به عمل آورند؛ چراکه رونق و اعتماد، وابسته به «آرامش» است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: