کد خبر: ۸۵۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
تعداد بازدید: ۱۷۳
رئیس مجلس یازدهم گفت: امیدواریم با اولویت دادن به نظارت بر قانون در مجلس و قانونگذاری و برداشته شدن قوانین دست و پاگیر، امسال در سال جهش تولید گام برداریم که این موضوع با کمک مجموعه دولت و مجلس انجام می‌شود.

تحقق جهش تولید با همکاری دولت و مجلس صورت می‌گیردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه دیدار با اعضای شورای نگهبان، اظهار کرد: تشکیل جلسه امروز یک جلسه طبیعی بود؛ چون آغاز فرآیند قانوگذاری در مجلس است و ادامه آن در شورای نگهبان و بعضاً در مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت می‌گیرد؛ به خاطر اینکه ما بتوانیم در روند قانونگذاری تبادلاتی داشته باشیم و اثرگذاری قوانین را افزایش دهیم به همکاری نزدیک مجلس و شورای نگهبان نیاز است.

وی افزود: جلسه امروز که به دعوت شورای نگهبان انجام شد، اولین جلسه‌ای بود که گفت و شنودی شد و بسیار جلسه مفیدی بود تا بتوانیم با یک هم‌افزایی مخصوصاً‌ در خصوص سیاست‌های کلان قانونگذاری که مقام معظم رهبری به مجلس ابلاغ کردند و مسئولیت پیگیری آن با مجلس است، ان‌شا‌الله بتوانیم با همکاری شورای نگهبان آنها را پیاده‌سازی کنیم. امیدواریم با این هماهنگی موضوعاتی مثل قانون انتخابات که بسیار مهم است و مدت‌هاست در دستور کار است، با سرعت و دقت دنبال کنیم.

قالیباف گفت: مخصوصاً موضوع اول ما که اقتصاد مردم است را ان‌شا‌الله شروع کنیم و مجلس وظیفه قانونی خود را انجام دهد.

وی در خصوص جهش تولید نیز گفت: امیدواریم با اولویت دادن به نظارت بر قانون در مجلس و قانونگذاری و برداشته شدن قوانین دست و پاگیر، امسال در سال جهش تولید گام برداریم و این موضوع با کمک مجموعه دولت و مجلس انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: