کد خبر: ۸۵۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
تعداد بازدید: ۱۹۵
تجربه شیرین و ارزشمند آزاد کردن فیض‌کریملو موجب شده تا قدیمی‌های استقلال به صرافت تداوم کمک به همبازیان اسبق خود بیفتند.

استقلالی‌ها به کمک ملی‌پوش دهه ۶۰ می‌روندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: در بند شدن احمد فیض‌کریملو بازیکن دهه ۸۰ استقلال باعث شد تا تعداد قابل ملاحظه‌ای از پیشکسوتان این باشگاه همراه با برخی از ملی‌پوشان پرسپولیس و سایر تیم‌ها برای حل این مشکل آستین همت را بالا بزنند و وارد عرصه شوند. خوشبختانه پیگیری‌های آن‌ها ثمر داد و این بازیکن هفته گذشته طعم خوش آزادی را چشید.

در همین رابطه شنیدیم که تجربه شیرین و ارزشمند آزاد کردن فیض‌کریملو موجب شده تا قدیمی‌های استقلال به صرافت تداوم کمک به همبازیان اسبق خودشان بیفتند. این‌طور که از شواهد امر پیداست، استقلالی‌ها به زودی برای کمک به یکی از همبازیان ملی‌پوش خودشان در دهه ۶۰ که متأسفانه دچار مشکلات خانوادگی و شخصی شد و این روز‌ها از نظر مالی وضعیت مناسبی ندارد دوباره وارد گود می‌شوند تا بتوانند او را نیز از شر وضعیت نامناسبی که هم‌اکنون به آن گرفتار شده است نجات بدهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: