کد خبر: ۸۵۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۲۳۸
سخنگوی قوه قضائیه گفت: اخیرا سید محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم که هم به سرویس موساد و هم به سرویس سیا در قبال اخذ دلار آمریکایی برای آنها در حوزه‌های امنیتی و نیروهای مسلح بویژه سپاه قدس و محل استقرار و ترددهای سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی اطلاعاتی جمع‌آوری کرده و در اختیار بیگانه می‌گذاشت به اعدام محکوم شد.

اسماعیلی: افشاکننده محل استقرار سردار سلیمانی به زودی اعدام می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اخیرا جاسوس سازمان سیا به اعدام محکوم شده است؟ گفت:  بله از ناحیه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی تلاش کردند در امور کشور ما مداخله کنند. هم سربازان گمنام امام زمان و هم نیروهای هوشیار ما در سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات آنها را رصد می‌کنند و عناصر فریب خورده‌ای که به دام‌ می‌افتند را شناسایی می‌کنند و سپس محاکمه می‌شوند.

اسماعیلی یادآور شد: اخیرا سید محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم که هم به سرویس موساد و هم به سرویس سیا در قبال اخذ دلار آمریکایی برای آنها در حوزه‌های امنیتی و نیروهای مسلح بویژه سپاه قدس و محل استقرار و ترددهای سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی اطلاعاتی جمع‌آوری کرده و در اختیار بیگانه می‌گذاشت به اعدام محکوم شد.

وی افزود: شعبه ۱۹ دیوان عالی کشور هم حکم را تایید کرد و بزودی حکمش اجرا می‌شود و به سزای اعمالش می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
0
1
غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه گفت: برای افشاکننده مسیر تردد سردار سلیمانی حکم اعدام صادر شد.

آقای اسماعیلی،
ترور سردار سلیمانی مانند حمله به کویر طبس عملیات مشترک جمهوری اسلامی و آمریکا بود جمهوری اسلامی پنج روز قبل کد موبایل سردار سلیمانی را به آمریکا داده بود و موشک دقیقاً به موبایلش اصابت کرد.

سرور گرامی،
تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: