کد خبر: ۸۵۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۲۰۰
محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: مبارزه با کرونا فقط ماسک نیست، یکی از راه های مقابله با کرونا تجهیز حمل و نقل عمومی است، وی تاکید کرد: آقای نمکی و رئیس جمهور باید در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب کنند مثلا ده هزار میلیارد تومان بودجه به حمل ونقل عمومی اختصاص پیدا کند و هرچه سریعتر تعدادی اتوبوس و واگن تامین شود. بودجه حمل و نقل عمومی هست ولی اختصاص نمی دهند.

محسن هاشمی خطاب به روحانی: بودجه حمل و نقل عمومی موجود است، اما تخصیص نمی‌دهند / مبارزه با کرونا فقط ماسک نیستبه گزارش خبرداغ ،  محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: مبارزه با کرونا فقط ماسک نیست، یکی از راه های مقابله با کرونا تجهیز حمل و نقل عمومی است، آقای نمکی و رئیس جمهور باید در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب کنند مثلا ده هزار میلیارد تومان بودجه به حمل ونقل عمومی اختصاص پیدا کند و هرچه سریعتر تعدادی اتوبوس و واگن تامین شود.  بودجه حمل و نقل عمومی هست ولی اختصاص نمی دهند.

به گزارش انتخاب، هاشمی ادامه داد: رئیس جمهور اعلام کرده که کرونا با ما می‌ماند و چه خوب است از این فرصت استفاده کنیم و نسبت به تجهیز حمل و نقل عمومی اقدام شود.

 

وی با بیان اینکه سه ماه دیگر مهر ماه است و شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و در نتیجه افزایش حجم مسافران در حمل و نقل عمومی خواهیم بود گفت: وزارت بهداشت و درمان 75 هزار میلیارد تومان برای مبارزه با کرونا دریافت کرده است و لازم است بخشی از این هزینه‌ها نیز صرف حمل و نقل عمومی شود.

هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر کارخانه‌های سازنده اتوبوس آماده هستند و می‌توان در طول سه ماه آینده حداقل 3000 دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری‌ها داد گفت: چهار کارخانه واگن سازی داریم که همه بیکار هستند و لازم است از محل مبارزه با کرونا برای افزایش واگن و اتوبوس استفاده شود. چرا که مبارزه با کرونا فقط تولید ماسک و ونتیلاتور نیست و باید مانع از بروز کرونا شویم.

وی با اشاره به نامگذاری سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری گفت: جهش تولید فقط در تولید ماسک و کیت آزمایشگاهی نیست بلکه مستقیما از نمکی وزیر بهداشت و رئیس جمهور می‌خواهم حالا که فعالیت‌های اقتصادی را باز کردند بودجه و پول بدهند تا کارخانجات اتوبوسرانی اتوبوس تولید کنند. چرا که با این جلوگیری و ممنوعیت‌ها مشکلی حل نمی‌شود و لازم است هر چه سریعتر از 75 هزار میلیارد تومانی که برای مبارزه با کرونا دریافت شده، هر چه سریعتر 10 هزار میلیارد تومان برای توسعه حمل و نقل عمومی به خصوص اتوبوس در نظر گرفته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: