کد خبر: ۸۵۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
تعداد بازدید: ۱۹۲
ایندیا تایمز در گزارشی به شیوع مجدد کرونا در ایران پرداخت و نوشت: ایران با اعمال محدودیت‌ها در حال کنترل بیماری بود اما اکنون با شمار زیادی از ابتلا در هر روز مواجه شده است.

فاصله‌گذاری اجتماعی در ایران رعایت نمی‌شود/ موج دوم شیوع کرونا نگران‌کننده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، اکنون قدرت کروناویروس کاهش نیافته است. ایران اولین کشوری است که با موج دوم روبه‌رو شده است. آمار ابتلای روزانه بالاست. استان خوزستان در وضعیت قرمز است. محدودیت‌ها در ایران از بین رفته است و همین موضوع باعث افزایش رفت و آمدها شده است. فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت نمی‌شود و همین عامل افزایش خطر است. به نظر می‌رسد بازگشایی‌های اخیر نتایج خود را در هفته‌های آتی نشان می‌دهد‌؛ موضوعی که خطرناک و نگران‌کننده است. ایران با اعمال محدودیت‌ها در حال کنترل بیماری بود اما اکنون با شمار زیادی از ابتلا در هر روز مواجه شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: