کد خبر: ۸۵۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
تعداد بازدید: ۳۶۳
یحیی نطنزی روزنامه‌نگار و منتقد سینما در حساب کاربری خود درباره حواشی اظهارنظر محمدرضا حیاتی؛ گوینده پیشکسوت خبر صداوسیما درباره ابی اظهارنظر کرد.

آقای حیاتی، نکند ما را سرِ کار گذاشته‌ای؟به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: یحیی نطنزی روزنامه‌نگار و منتقد سینما در حساب کاربری خود درباره حواشی اظهارنظر محمدرضا حیاتی؛ گوینده پیشکسوت خبر صداوسیما درباره ابی اظهارنظر کرد.

 

او در رشته توئیتی نوشت: 

* محمدرضا حیاتی یک مصاحبه‌ی حاشیه‌دار کرده و به گفته‌ی خودش از گویندگی خبر منع شده. حالا هم در گفت‌وگوی جدیدی بغض کرده و گفته دو سوم عمرش را در صدا و سیما گذرانده و به آنجا دلبسته است و هر چه گفته حرف دل مردم بوده. حق بدهید چند سئوال برایم پیش بیاید:

* آیا آقای حیاتی بعد از این همه تجربه در اجرا و آشنایی با موارد حساسیت‌برانگیز نمی‌دانسته ابراز ارادت به «ابی» در مصاحبه‌‌اش ممکن است عواقب داشته باشد؟ چرا ایشان بعد از این همه سال فعالیت در تلویزیون و گویندگی انبوهی خبر مسئله‌دار که الزاما حرف دل مردم نبوده‌اند چنین تصمیمی گرفته؟

* چرا ایشان بعد از بازنشستگی و پایان‌ دوره‌ی خدمت‌ در صدا و سیما به یاد حرف دل مردم افتاده‌اند؟ چرا حالا که این حرف را زده‌اند و از گویندگی خبر منع شده‌اند، همچنان موضعی همدلانه نسبت صدا و سیما دارند؟ چرا این ماجرا مدتی بعد از اجرای خبر جنجالی اره و برگزیت برای ایشان پیش آمده است؟

* راستش من هیچ‌وقت نمی‌توانم نسبت به این جور تغییر موضع‌ها یا شاید هم بندبازی‌ها خوشبین‌ باشیم. هر کس می‌تواند تصمیم بگیرد به دلایل شخصی به شرایط خاصی تن بدهد و از مزایایش هم استفاده کند. اما باید به دیگران هم حق بدهد نظاره‌گر رفتارش باشند و حتا در موردش قضاوت کنند.

* فقط ای کاش امثال آقای حیاتی وقتی تصمیم می‌گیرند حرف دل مردم را بزنند خودشان را به امثال «ابی» محدود نکنند. صحبت کردن در مورد این سوژه‌ها دیگر آنقدرها هم «آب به خوابگه مورچگان» نمی‌اندازد. مردم حرف‌های مهم‌تری هم دارند که گفتن یا شاید نگفتن‌شان از جانب شما موجه‌تر باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: