کد خبر: ۸۵۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۶۵
وکیل مدافع نسرین ستوده گفت: منتظر هستیم تا مصوبه اخیر مجلس در خصوص اصلاح طرح تقلیل مجازات حبس تعزیری، ابلاغ و اجرا شود تا ببینیم چه تحولی در وضعیت ایشان ایجاد شود.

امید ما به مصوبه تقلیل مجازات حبس تعزیری است/ تلاش می‌کنیم نسرین ستوده با این مصوبه آزاد شودبه گزارش خبرداغ، محمود بهزادی‌راد، وکیل مدافع نسرین ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت موکلش، اظهار کرد: ما منتظر بودیم که برای عید نوروز به وی مرخصی داده شود، متاسفانه هنوز مرخصی به او داده نشده است.

وی افزود: منتظریم تا مصوبه اخیر مجلس در خصوص اصلاح طرح تقلیل مجازات حبس تعزیری، ابلاغ و اجرا شود تا ببینیم چه تحولی در وضعیت ایشان ایجاد شود.

بهزادی راد گفت: به نظر می‌رسد با اجرایی شدن این مصوبه، بسیاری از زندانیان آزاد خواهند شد و امیدواریم نسرین ستوده نیز با این مصوبه آزاد شود.

لازم به ذکر است نسرین ستوده در در آخرین حکمی که از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب صادر شده، به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی، فعالیت تبلیغی علیه نظام، عضویت موثر در گروهک غیرقانونی و ضد امنیتی کانون مدافعان حقوق بشر، لگام (حذف اعدام) و شورای ملی صلح، تشویق مردم به فساد و فحشا و فراهم آوردن موجبات آن و ظاهر شدن بدون حجاب شرعی در محل شعبه بازپرسی، اخلال در نظم و آسایش عمومی و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی جمعاً به ۳۳ سال حبس و تحمل ۱۴۸ ضربه شلاق محکوم شده که طبق ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد اجرا می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: