کد خبر: ۸۵۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
تعداد بازدید: ۳۰۶
رئیسی در جمع خبرنگاران:
رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: اگر دادگاه بین‌المللی عادلی در دنیا وجود داشت، امروز باید آمریکا را برای به جنایات هولناکی که نسبت به جهان و مردم خود انجام داده محاکمه می‌کرد.

اگر دادگاه بین‌المللی عادلی در دنیا وجود داشت، باید آمریکا را برای جنایت‌های هولناکش محاکمه می‌‌کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی در حاشیه مراسم رزمایش برکت امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران گفت: آنچه پلیس آمریکایی نسبت به رنگین‌پوست و سیاه‌پوست آمریکایی انجام داد، آمریکای بی‌نقاب است.

وی ادامه داد: جنایات آمریکا در کشورش و سراسر عالم امروز موجب خشم جهانی در تمام دنیا شده است و این فوران خشم مردم آ‌مریکا علیه نظام سلطه و علیه دولت استکباری محصول ظلم‌های ده‌ها ساله است که آمریکایی‌ها نسبت به مردم خودش نشان داده‌اند.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه نظام سلطه در آمریکا امروز باید مقابل افکار عمومی پاسخگو باشد، اظهار داشت: اگر دادگاه بین‌المللی عادلی در دنیا وجود داشت، امروز باید آمریکا را برای به جنایات هولناکی که نسبت به جهان و مردم خود انجام داده محاکمه می‌کرد.

رئیسی تاکید کرد: کجایند حقوقدانان عالم و مدعیان حقوق انسانی در عالم که از دست نظام سلطه آمریکایی فریاد برآورند.

وی گفت: ما یقین داریم به برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی و خون مردم مظلوم فلسطین و تمام شهدایی که مظلومانه در جنایات هولناک آمریکایی خون ریختند، این جرقه مشتعل می‌شود و این اشتعال دامن آمریکایی‌ها و نظام سلطه را خواهد گرفت. سرنوشت آنها، سرنوشت حتمی فنا خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: