کد خبر: ۸۵۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۱۶۷
یک عضو هیأت رئیسه مجلس نام ۳ نماینده که سهوا نام آنها برای تأیید اعتبارنامه قرائت نشده بود را اعلام کرد.

توضیحات امیرآبادی درباره اشتباه سهوی در اعلام اسامی ۳ نماینده‌ای که اعتبارنامه‌شان تایید شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، احمدامیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه پارلمان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه۱۳خرداد)‌ عنوان کرد: در جریان بررسی اعتبارنامه‌ها اسامی ۳ نماینده روز یکشنبه در گزارش اعتبارنامه‌ها درج شده بود، اما نام آنها قرائت نشد.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسامی ۳ نماینده سهوا از قلم افتاد و قرائت نشد، اما اعتبارنامه آنها از سوی شعبه ذی‌ربط تایید شده است، گفت: اعتبارنامه آقایان محمدحسین فرهنگی از حوزه انتخابیه تبریز، محمدرضا رضایی کوچی از حوزه انتخابیه جهرم و خفر و فداحسین مالکی از حوزه انتخابیه زاهدان در شعب ۵ و ۸ مورد تایید قرار گرفته که به اشتباه در جلسه علنی روز یکشنبه نام آنها قرائت نشد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: