کد خبر: ۸۵۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
تعداد بازدید: ۳۱۳
ترابی در دو بازی رفت و برگشت مقابل پارس جنوبی جم تک گل سه امتیازی تیمش را زد. او در بازی پرسپولیس با ذوب‌آهن و تقابل با گل‌گهر نیز گلزنی کرد تا نقش اول بردها را ایفا کند.

فوق ستاره سرخ، آرزوی پرسپولیسی ها را برآورده می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس با ۴۷ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر نوزدهم قرار دارد و امیدوار است برای چهارمین بار متوالی عنوان قهرمانی را کسب کند. در این میان ترابی یکی از نفراتی است که تاثیر نسبتا بیشتری در موفقیت‌های اخیر تیمش داشته است.

 

مهدی ترابی در دو بازی رفت و برگشت مقابل پارس جنوبی جم تک گل سه امتیازی تیمش را زد. او در بازی پرسپولیس با ذوب‌آهن و تقابل با گل‌گهر نیز گلزنی کرد تا نقش اول بردها را ایفا کند.

 

ترابی در دادن پاس گل نیز موفق بود. پنج پاس گلی که ۹ امتیاز برای پرسپولیس به ارمغان آورد تا سرخ‌ها با دخالت مستقیم جواهر خود موفق به جمع آوری ۱۸ امتیاز از ۴۷ امتیاز شوند. ۳۸ درصد از تمام ۴۷ امتیازی که پرسپولیسی ها را در فاصله ۹ هفته مانده به پایان بازی ها در آستانه پوکر قهرمانی قرار داده است.

 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: