کد خبر: ۸۵۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
تعداد بازدید: ۳۰۲
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از اسیدپاشی در یک درگیری خانوادگی خبر داد و گفت: بلافاصله متهم دستگیر وبه مراجع قضایی معرفی شد.

اسیدپاشی در درگیری خانوادگیبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از اسیدپاشی در یک درگیری خانوادگی خبر داد و گفت: بلافاصله متهم دستگیر وبه مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ کاووس محمدی اظهار داشت: طی اطلاع از اسیدپاشی در یکی از محلات شیراز، با حضور پلیس هم‌زمان سه دستگاه آمبولانس در محل اعزام و با تحقیقات میدانی بلافاصله متهم از طریق مأموران حوزه کلانتری گل سرخ شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در این اسیدپاشی پدر، مادر و فرزند 28 ساله‌شان به‌صورت سطحی آسیب‌دیده‌اند که پدر از ناحیه صورت و مادر از ناحیه دست مصدوم شد؛ که پس از رسیدن نیروهای اورژانس به یکی از بیمارستان‌های شیراز انتقال داده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: