کد خبر: ۸۵۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۲۶۶
مهاجم استقلال می گوید این تیم از رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر ناامید نیست و تا لحظه آخر برای کسب بهترین نتیجه تلاش می کند.

مطهری: قهرمانی استقلال؟ تلاشمان را می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ورزش سه ، ارسلان مطهری در مورد برگزاری تمرین استقلال در سالن وزنه جدید این باشگاه گفت: فکر می کنم امکانات این مجموعه عالی بود و ما تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم.

او در مورد امکاناتی که سعادتمند مدیرعامل باشگاه در اختیار استقلال قرار داده است هم گفت: فکر می کنم شرایط دارد روزبه روز بهتر می شود و این اتفاق مثبتی برای باشگاه استقلال است که امیدوارم این اتفاق ادامه دار باشد.

مهاجم استقلال در پایان در مورد شانس قهرمانی استقلال گفت: در این باره باید بگویم که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و من تنها حرفی که می توانم بزنم این است که ما تا روز آخر تلاش می کنیم که بهترین نتایج را کسب کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: