کد خبر: ۸۵۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
تعداد بازدید: ۴۳۹
کیومرث پوراحمد که چند روزی است فیلم تازه‌اش «تیغ و ترمه» را اکران آنلاین کرده، از مردم خواست فیلم را از طریق سایت‌های رسمی ببینند و به حرمت سینما و فرهنگ با دزدی فرهنگی در سایت‌های غیررسمی همراه نشوند.

درخواست کیومرث پوراحمد از مردم: با دزدی فرهنگی همراه نشویدکیومرث پوراحمد که چند روزی است فیلم تازه‌اش «تیغ و ترمه» را اکران آنلاین کرده، از مردم خواست فیلم را از طریق سایت‌های رسمی ببینند و به حرمت سینما و فرهنگ با دزدی فرهنگی در سایت‌های غیررسمی همراه نشوند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب در پی اکران غیرقانونی فیلم «تیغ و ترمه» در برخی از سایت‌ها، کیومرث پوراحمد ـ نویسنده و کارگردان این فیلم ـ در پیام کوتاهی از مردم خواست این فیلم و همه فیلم‌های دیگری را که به صورت آنلاین اکران شده‌اند، از طریق سایت‌های رسمی ببینند.

او در این پیام کوتاه می‌گوید: «دوستان سلام. آخرین فیلم من «تیغ و ترمه» همین چند روز پیش اکران آنلاین شده و به سرعت دزدی و در کانال‌های خارجی ارایه شده است. می‌توانید این فیلم را از طریق دو سایت رسمی که در تبلیغات‌مان هم اعلام شده با 15 هراز تومان بخرید و ببینید. متاسفانه این سایت‌های غیرقانونی برای حاصل رنج گروه بزرگ سازنده فیلم اهمیت قائل نیستند و دزدی فرهنگی می‌کنند و فیلم را غیرقانونی و به نصف قیمت می‌فروشند. از شما می‌خواهم به حرمت سینما و فرهنگ با این دزدی فرهنگی همراه نشوید و نه فقط «تیغ و ترمه» بلکه همه فیلم‌هایی را که اکران آنلاین دارند، از طریق سایت‌های رسمی نمایش فیلم‌ها ببینید و نه سایت‌های غیر رسمی.»

«تیغ و ترمه» روایت‌گر زندگی دختری با بازی دیبا زاهدی است که پدرش را در کودکی از دست داده و مادرش هم او را رها کرده و پس از سال‌ها با فاش شدن خیانت‌هایی در زندگی‌اش روبه‌رو می‌شود.

پژمان بازغی، لاله اسکندری، هومن برق نورد، مهران رجبی، کوروش سلیمانی، سیمون سیمونیان و شراره رنجبر در این فیلم ایفای نقش می‌کنند و رضا یزدانی هم خواننده موسیقی آن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: