کد خبر: ۸۵۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
تعداد بازدید: ۲۹۰
رییس قوه قضاییه گفت: بی عدالتی در توزیع امکانات و ظرفیت‌های کشور، کم توجهی به معیشت و اقتصاد مردم و دوری از اخلاق و معنویت زمینه بروز آسیب‌های اجتماعی مثل حادثه گیلان است.

اگر با دانه‌درشت‌ها برخورد شود، جرائم جزیی هم جمع می‌شود/ هیچکس در هیچ جایگاهی به خود اجازه قانون‌گریزی ندهدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی امروز در جلسه شورای عالی قوه قضاییه اظهار کرد: شاخص‌های اصلی در تحقق جامعه مطلوب در مکتب امام، عدالت عقلانیت معنویت و اخلاق است.

وی افزود: بی عدالتی در توزیع امکانات و ظرفیت‌های کشور، کم توجهی به معیشت و اقتصاد مردم و دوری از اخلاق و معنویت زمینه بروز آسیب‌های اجتماعی مثل حادثه گیلان است.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها هم در اجرای قانون به اولویت‌ها توجه کنند، ادامه داد: نتیجه بی توجهی به اولویت ها در اجرای قانون تخریب آلونک ها به جای برخورد با کاخ سازی‌های غیرقانونی در مناطق خوش آب و هوای کشور می‌شود.

حجت‌الاسلام رییسی تصریح کرد: اگر با دانه درشت‌ها برخورد شود جرائم جزئی هم جمع می‌شود کمااینکه اگر با قاچاق کانتینری برخورد شود قاچاق خرد هم جمع می‌شود.

وی بیان کرد: بهترین شاخص در اجرای عدالت، عمل به قانون است و هیچکس در هیچ جایگاهی نباید به خود اجازه قانون گریزی بدهد.

رییس قوه قضاییه افزود: اجرای قانون باید بدون تبعیض و با اولویت سنجی انجام شود. اگر اولویت سنجی درست نباشد نتیجه اش برخورد با کوله بری به جای برخورد با قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای می‌شود.

رئیسی خاطرنشان کرد: اگر با دانه درشت‌ها برخورد شود جرائم جزئی هم جمع می‌شود کمااینکه اگر با قاچاق کانتینری برخورد شود قاچاق خرد هم جمع می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: