کد خبر: ۸۵۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
تعداد بازدید: ۱۷۵
ستاره ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس طی 2-3 روز آینده به ایران باز خواهد گشت.

فوق ستاره محبوب و ملی پوش پرسپولیسی ها به قولش عمل کرد+ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بشار رسن، ستاره عراقی تیم فوتبال پرسپولیس هنوز نتوانسته خود را به ایران برساند و حالا با مشکل بسته بودن خطوط هوایی مواجه است. او که در آخرین بازی سال 98 سرخ ها درخشش قابل توجهی داشت، حالا تصمیمی جدید گرفته و می‌خواهد زمینی به تهران بیاید.

 

مدیر برنامه وی نیز با سرپرست سرخ ها مذاکراتی برای دریافت حقوق بشار داشت و با توجه به دست باز باشگاه پرسپولیس در ماه های اخیر، مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

 

گفتنی است، این ملی پوش پیش از این به هواداران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود اگر خطوط هوایی کار خود را از سر نگیرند، زمینی به تهران می‌آید و حالا اگر این اتفاق رخ دهد این ستاره محبوب سرخ‌ها به قول خود عمل کرده است.

 

 
 
 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: