کد خبر: ۸۵۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷
تعداد بازدید: ۳۳۶
چرا همان آبان‌ماه اعلام نشد که این همه تبعات نداشته باشد؟ حالا که اعلام‌ می‌شود و البته کار خوبی هم هست، حداقل جبران مافات شود.

واکنش عباس عبدی به اظهارات وزیر کشور درباره آمار کشته‌شدگان اعتراضات آبان: چرا این همه دیر؟به گزراش خبرداغ ، عباس عبدی در واکنش به اظهارات وزیر کشور درباره آمار کشته‌شدگان اعتراضات آبان ماه نوشت: «وزیر کشور: همین روزها تعداد کشته‌های آبان اعلام می‌شود. حوادث غمباری رخ داد و حدود ۴۰ یا ۴۵ نفر یعنی حدود ۲۰ درصد کشته‌شدگان، افرادی بودند که با سلاح‌هایی کشته شدند که سلاح سازمانی نبود و آنها شهید شدند.» چرا همین روزها؟ اگر ۴۰ تا ۴۵ نفر انان حدود ۲۰ درصد شوند، یعنی ۲۰۰ تا ۲۲۵ نفر تعدادی است که می‌خواهید اعلام کنید. حالا اگر رقم را گِرد هم کنیم می‌شود ۲۵۰ نفر.

فقط این نکته باقی می‌ماند که چرا همان آبان‌ماه اعلام نشد که این همه تبعات نداشته باشد؟ حالا که اعلام‌ می‌شود و البته کار خوبی هم هست، حداقل جبران مافات شود و با اسم و رسم و تاریخ و محل واقعه و علت مرگ نیز اعلام شوند تا دیگر هیچ شائبه‌ای باقی نماند. اینطوری کسی نمی‌تواند ادعای دیگری داشته باشد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: