کد خبر: ۸۵۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
تعداد بازدید: ۲۲۸
تمرین روز یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: سرخپوشان پایتخت در ادامه برنامه آماده‌سازی خود برای بازگشت به لیگ برتر پس از وقفه‌ای بلندمدت امروز ۹۰ دقیقه تمرین کردند. پیش از شروع تمرین بعضی از بازیکنان مشغول بازی آقاوسط شدند تا با دستور سرمربی، به تمرین ملحق شوند.

تمرین با گرم کردن زیر نظر رحیم‌پور، بدنساز تیم آغاز شد. سپس بازیکنان در گوشه‌ای از زمین به انجام استارت‌های سرعتی پرداختند.

حضور بازرس فدراسیون پزشکی در تمرین پرسپولیس

عبور از موانع مختلف و سپس استارت تا پشت محوطه جریمه و شوتزنی به سمت دروازه قسمت بعدی تمرین بود. اعضای کادر فنی بر درست اجرا شدن این بخش تاکید ویژه‌ای داشتند.

در نهایت فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت و گل‌محمدی در مواقع لازم نکات فنی را به شاگردانش گوشزد می‌کرد.

در این تمرین، گلشاهی نماینده و بازرس فدراسیون پزشکی ورزشی هم حاضر بود و بر رعایت تمام موارد مربوط به پروتکل بهداشتی ابلاغ شده، مراحل ضدعفونی شدن نقاط مختلف ورزشگاه و رعایت موارد بهداشتی از سوی حاضرین در تمرین نظارت داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: