کد خبر: ۸۵۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
تعداد بازدید: ۲۴۹
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس یازدهم در بُرهه حساسی از تاریخ انقلاب اسلامی ایران و در آغاز برداشتن گام چهل ساله دوّم آن و درحالیکه جمهوری اسلامی با مجموعه‌ای از قوّت‌ها، ضعف‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها روبرو است،‌ با همدلی و وحدت میان نمایندگان، برای حل مشکلات آنها، آغاز به کار می‌کند.

امروز انقلاب اسلامی توانسته، مهمترین الگوی رقیب برای نظام سرمایه‌داری جهانی باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۱ خرداد) با بیان این‌که آغاز گام دوم انقلاب برای رسیدن به هدف ایجاد تمدن اسلامی است، گفت: امروز با مجموعه‌ای از فرصت‌ها و و تهدید‌ها رو به رو هستیم که مهم ترین فرصت ما رهبری مقام معظم رهبری برای رسیدن اهداف است. ​ مجلس یازدهم در بُرهه حساسی از تاریخ انقلاب اسلامی ایران و در آغاز برداشتن گام چهل ساله دوّم آن، و در حالی که جمهوری اسلامی با مجموعه‌ای از قوّت‌ها، ضعف‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها روبرو است،‌ با همدلی و وحدت میان نمایندگان مردم، برای حل مشکلات آنها، آغاز به کار می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگاهی به حجم و شدّت دشمنی نظام سلطه با همه ابزارهای قدرتمند رسانه‌ای، اقتصادی و سیاسی و اطلاعاتی خود، به خوبی گواه این مساله است، که امروز انقلاب اسلامی توانسته، مهمترین الگوی رقیب برای نظام سرمایه داری جهانی باشد.

وی افزود: نگاهی کلان به گذشته چهل ساله و جایگاه فعلی جمهوری اسلامی، نشانگر این است که علی رغم ضعف های کارکردی و رفتاری، و کاستی های مرتفع نشده، توانسته گام اوّل خود را محکم و مقتدر بردارد. این یک واقعیت انکارناپذیر است که جمهوری اسلامی، در برابر هجمه های گسترده دشمن، در همه عرصه های نظامی، سیاسی، اقتصادی، بین المللی، امنیتی و فرهنگی ایستادگی و مقاومت کرده ، بدون اینکه از آرمانهای اصلی خود، ذرّه ای عقب نشینی کند. نظام اسلامی در سطوح راهبردی، روز به روز قوی تر از گذشته، به راه خود ادامه داده، به گونه‌ای که امروز به عنوان یک قدرت مهم منطقه ای، تبدیل به یک بازیگر تاثیرگذار و پرنفوذ در عرصه ی بین المللی شده است.

رئیس قوه مقننه یادآور شد: نگاهی به حجم و شدّت دشمنی نظام سلطه با همه ابزارهای قدرتمند رسانه‌ای، اقتصادی و سیاسی و اطلاعاتی خود، به خوبی گواه این مساله است، که امروز انقلاب اسلامی توانسته، مهمترین الگوی رقیب برای نظام سرمایه داری جهانی باشد. این دستاورد بزرگ، تنها بر اساس حرکت بر مدار مکتب امام (ره) و هدایت رهبری حکیم انقلاب و مجاهدت مردانی چون حاج قاسم ها بدست آمده است؛ مردانی که با ولایت پذیری، عقلانیت و کارآمدی، خطوط طراحی شده توسط رهبری را تحقق بخشیده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: