کد خبر: ۸۵۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۱۹۱
فوربز در گزارشی به توانمندی اخیر نیروی دریایی ایران پرداخت و نوشت: زیردریایی ساخت ایران مقایسه‌ای با زیردریایی بدون سرنشین بزرگ بوئینگ آمریکا (XLUUV) است.

گزارش فوربس از توانمندی نیروی دریایی کشورمان؛ ایران به کلوپ نخبگان ناوگان دریایی می‌پیونددبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، فوربس در گزارشی نوشت: ایران یک زیردریایی بسیار کوچک یا یک زیردریایی بدون سرنشین (UUV) را رونمایی کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است: این شناور بسیار کوچک یا یک زیردریایی بدون سرنشین است که به توانایی سیستماتیک جنگی ایران اضافه می‌کند.

فوربس با تاکید بر اینکه ایران با این توانمندی به کلوپ نخبگان ناوگان دریایی می‌پیوندد، نوشت: زیردریایی ساخت ایران مقایسه‌ای با زیردریایی بدون سرنشین بزرگ بوئینگ آمریکا (XLUUV) است.

این شناورها با قابلیت هیدرو دینامیکی بسیار خوب، سرعت زیاد، قابلیت مانور مناسب، سطح مقطع راداری بسیار کم، تاثیر زیادی در افزایش توان رزمی نیروی دریایی ایران در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: