کد خبر: ۸۵۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
تعداد بازدید: ۱۶۴
مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد که سازمان لیگ باید رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر را به اتمام برساند تا حق به حقدار برسد.

بایرامی: اگر به فکر تعطیلی هستیم لیگ فصل بعد هم باید برگزار نشود/ با برگزاری مسابقات حق به حقدار می‌رسدبه گزارش خبرداغ ، مهرداد بایرامی در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: متأسفانه تست چند بازیکن تیم ما مشکوک به کرونا بود، هر چند که روز سه‌شنبه هم یک بار دیگر تست کرونا دادیم و منفی بود.

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره بحث شروع مسابقات لیگ برتر که با مخالفت برخی باشگاه‌ها و بازیکنان همراه شده است، تأکید کرد: اعتقاد من این است که لیگ برتر باید به اتمام برسد. بالاخره تیم‌ها هزینه کرده‌اند و باید سرنوشت قهرمان، سهمیه آسیا و سقوط‌کننده‌ها مشخص شود. اگر لیگ نیمه‌کاره بماند واقعاً چگونه می‌خواهند این مسائل را مشخص کنند؟ اگر لیگ برتر برگزار شود حق به حقدار می‌رسد و همه چیز هم مشخص خواهد شد.

وی در خاتمه تصریح کرد: بیماری کرونا که فعلاً ریشه‌کن نشده و حتی می‌گویند شرایط بدتر و تعداد مبتلایان بیشتر شده است. این در حالی است که همه مشاغل در ایران مدتی است که شروع به کار کرده‌اند و طبیعتاً باید فوتبال هم از سر گرفته شود. ما باید مسائل بهداشتی را تا جایی که امکان دارد رعایت کنیم و به شرایط طبیعی برگردیم. اگر قرار است به فکر تعطیلی لیگ باشیم، پس بازی‌های فصل بعد هم نباید برگزار شود، چون فعلاً که کرونا ریشه‌کن نشده است. امیدوارم در نهایت با رعایت کردن نکات مهم بهداشتی، شاهد ادامه مسابقات باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: