کد خبر: ۸۵۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
تعداد بازدید: ۱۹۶
مهدی رسول‌پناه طبق قولی که به خارجی‌ها داده طی چند روز اخیر سخت به دنبال تهیه ارز است تا بتواند مبلغی را به حساب بشار، رادو و اوساگونا واریز کند.

رسول‌پناه به دنبال تهیه ارزبه گزارش خبرداغ به نقل از عصرشهروند — بعد از چند ماه بی‌پولی و عقب افتادن مطالبات بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس، با بازگشت کارگزار قبلی به این باشگاه اوضاع مالی بهتر شد و مدیریت پرسپولیس توانست درصدی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کند. البته این پرداختی فقط به داخلی‌ها انجام شد و بازیکنان خارجی پرسپولیس پولی نگرفتند. بازیکنانی که کمترین دریافتی را در این فصل بین سرخپوشان داشتند و همین موضوع باعث ناراحتی آن‌ها شد. از همین رو بشار رسن، رادوشوویچ و اوساگونا نماینده‌های خود را طی روز‌های اخیر به باشگاه فرستادند و پیگیر مطالبات‌شان شدند. رسول‌پناه هم به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس به آن‌ها وعده داد طی هفته آتی درصدی از قرارداد این سه بازیکن پرداخت خواهد شد. اما در این بین مشکلی که وجود دارد تهیه ارز برای این کار است. رسول‌پناه طبق قولی که به خارجی‌ها داده طی چند روز اخیر سخت به دنبال تهیه ارز است تا بتواند مبلغی را به حساب بشار، رادو و اوساگونا واریز کند. حال باید دید بالاخره موفق خواهد شد پول را فراهم کند یا بازهم مقابل خارجی‌های تیمش بدقول خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: