کد خبر: ۸۵۲۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۲۱۰
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۸ نفر در اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی در فروردین سالجاری خبر داد و گفت: در مدت مشابه سال قبل فوتی گزارش نشده است.

مرگ ۸ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی در مازندران در فروردین ماهمدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۸ نفر در اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی در فروردین سالجاری خبر داد و گفت: در مدت مشابه سال قبل فوتی گزارش نشده است.

به گزارش خبرداغ ، دکتر علی عباسی اظهار کرد: بابل با ۳، قائمشهر با ۲ و آمل، نور و نوشهر هر کدام با یک مورد مورد ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۷ مرد و مابقی زن هستند، تصریح کرد: از کل فوت شدگان همگی متاهل گزارش شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خاطرنشان کرد: براساس گزارش ارسالی از مراکز پزشکی قانونی استان سطح سواد متوفیان به ترتیب راهنمایی با ۳، لیسانس و بالاتر ۲، دیپلم، ابتدایی و بی‌سواد هر کدام با یک مورد هستند.

براساس گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، عباسی با اشاره به اینکه در گزارش‌های پزشکی قانونی مرگ چندین نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی پلمب شده هم وجود دارد، به خانواده‌ها هشدار داد: هیچ گونه مشروبات الکلی استانداردی در کشور وجود ندارد و حتی مشروبات الکلی پلمب شده نیز در اغلب موارد در کارگاه‌های زیر زمینی تهیه می‌شود.
وی گفت: بنابراین به خانواده‌ها هشدار می‌دهیم مراقب فرزندان، نوجوانان و جوانان خود باشند و توصیه‌ها و هشدارهای لازم را به آنان ابلاغ کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: