کد خبر: ۸۵۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۱۹۶
اسپوتنیک:
اسپوتنیک در گزارشی به ورود موفقیت‌آمیز نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا پرداخت و نوشت: ورود نفتکش‌های ایران به ونزوئلا، اولین ضربه جدی اتحاد جدید ایران و ونزوئلا به ایالات متحده آمریکا بود.

ورود نفتکش‌ها به ونزوئلا نشان داد که ایران راهی را برای مقابله با تحریم‌های آمریکا پیدا کرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از اسپوتنیک، علیرغم تهدیدهای ایالات متحده آمریکا نفتکش‌های ایرانی وارد ونزوئلا شدند تا به کاراکاس در شرایط فعلی کمک کنند.

پنج نفتکش قرار است وارد ونزوئلا شوند تا کمبود بنزین در این کشور جبران شود.

یک استاد دانشگاه در این باره به اسپوتنیک گفت: انتقال سوخت ایران در حقیقت نشانه شکسته شدن تحریم‌های آمریکا توسط ایران است.

وی در ادامه گفت: ورود موفقیت‌آمیز نفتکش‌ها به ونزوئلا نشان داد که ایران راهی را برای مقابله با تحریم‌های آمریکا پیدا کرده است.

«محمد صادق جوکار» قائم مقام پژوهشکده اقتصاد انرژی موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی نیز گفت: ورود نفتکش‌های ایران به ونزوئلا، اولین ضربه جدی اتحاد جدید ایران و ونزوئلا به ایالات متحده آمریکا بود.

اقدام ایران برای ارسال بنزین به ونزوئلا که به خاطر تحریم‌های آمریکا با کمبود سوخت مواجه است، با خشم سران واشنگتن همراه شده است.

یک مقام ارشد دولت آمریکا مدعی شد: واشنگتن در حال بررسی اقدامات مناسب برای واکنش نشان دادن به انتقال بنزین توسط ایران به ونزوئلاست.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: