کد خبر: ۸۵۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
تعداد بازدید: ۲۴۰
در نشست بررسی گردشگری دریایی با محوریت جشنواره تابستانی کیش مطرح شد:
خسرو نشان: با توجه به زمان کوتاهی که تا برگزاری جشنواره تابستانی کیش داریم باید تلاش کنیم تا رویداد ملی در زمینه مسابقات دریایی رقم بزنیم و همچنین تا پایان سال می توان موقعیتی فراهم کرد که یک رویداد جهانی طراحی، عملیاتی و اجرایی شود

طراحی و اجرای یک رویداد جهانی در جزیره کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جلسه ای تحت عنوان بررسی ظرفیت‌ها و امکانات گردشگری دریایی با محوریت برگزاری بیست و سومین جشنواره تابستانی کیش با حضور خسرو نشان معاون گردشگری، علی ابراهیمی معینی مدیر نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری و ایرج شرف‌زاده رئیس اداره ارتباطات مردمي و امور ایثارگران سازمان منطقه آزاد کیش، محمدتقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش و جمعی از فعالین ورزش و تفریحات دریایی کیش در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از طراحی، عملیاتی و اجرایی یک رویداد جهانی در کیش خبر داد و گفت: با تشکیل کارگروه توسعه گردشگری دریایی بیست و سومین جشنواره تابستانی کیش با بهره گیری از ظرفیت‌ها و امکانات گردشگری دریایی برگزار می شود.

خسرو نشان آیین‌های دریایی در سواحل ایران را یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های جذب گردشگران عنوان کرد و افزود: می‌توان با سرمایه گذاری در حوزه‌ آیین‌های دریایی سواحل ایران در قالب سنتی و مدرن رویدادهای متعدد را تعریف و اجرایی کرد.

خسرو نشان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست بر لزوم اهمیت بازی‌های دریایی و همجوار بودن این منطقه با دریا به منظور جذب گردشگری اشاره داشت و گفت: ظرفیت هایی که در حوزه تفریحات دریایی در این منطقه هست می تواند یکی از جذابیت های گردشگری برای مسافرانی باشد که مقصد گردشگری خود را جزیره کیش انتخاب می کنند.

خسرو نشان در ادامه افزود: تفریحات و ورزش‌های دریایی از زیر آب به‌صورت سنتی از قدیم اجرا می‌شد و سبک مدرن آن امروزه مورد توجه ساکنین جزیره کیش و گردشگران قرار گرفته است.

نشان با بیان این که 23 کلوپ دریایی در جزیره کیش پذیرای ساکنین جزیره کیش و گردشگران هستند اظهار داشت: باید ظرفیت ها و جذابیت های گردشگری کیش در قالب بروشورهای معرفی کلوپ‌های دریایی به‌صورت گسترده در سطح کشور و منطقه معرفی، اطلاع رسانی و در دسترس عموم قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از گردشگران بدون شناخت و آگاهی لازم از ظرفیت های اماکن گردشگری کیش به این منطقه سفر می کنند بنابراین معرفی ویژگی‌های گردشگری می تواند در این زمینه مزیت‌های بسیار زیادی را داشته باشد.

گفتنی است در این جلسه برنامه‌های پیشنهادی ورزش و تفریحات دریایی برای جشنواره تابستانی از سوی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با همکاری فعالین این حوزه گفتگو و بررسی شد و نتیجه حاصل از آن در اختیار معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفت تا در تابستان رویدادهای مختلف و متنوع دریایی طراحی و اجرا شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: