کد خبر: ۸۵۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید: ۲۳۰
نمایندگان ایران و آمریکا در یک نشست مجازی با محوریت صلح در افغانستان شرکت کردند.

ادعای اندیشکده شورای آتلانتیک درباره حضور ایران و آمریکا در یک نشست مجازیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، اندیشکده آمریکایی شورای آتلانتیک مدعی شد که نمایندگان ایران و آمریکا در یک نشست آنلاین درباره روند صلح در افغانستان حضور داشتند و مذاکراتی را در این ارتباط دنبال کرده‌اند.

این رسانه ادعا کرد که در این نشست نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان با نمایندگان کشورهای همسایه و اطراف افغانستان در این خصوص به صورت مجازی دیدار کرده است و این نشست به صورت اینترنتی برگزار شده است.

در این گزارش ادعا که این مذاکرات ۳ روز پیش در قالب گروه ۲+۶ درباره افغانستان در یک نشست اینترنتی برگزار شده و افرادی نیز از جمله «رُزماری دیکارلو»، معاون دبیرکل سازمان ملل در امور سیاسی انجام این مذاکرات را تائید کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: