کد خبر: ۸۵۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید: ۲۰۰
رئیس جمهور گفت: مهار ویروس در کشور کرونا شروع شده است و ۱۰ استان شرایط خوبی دارند و می‌توانیم در این مرحله بخش تشخیص را با کیت‌ها و سایر ابزارها ادامه دهیم.

مرحله مهار ویروس کرونا در کشور شروع شده است/ ۱۰ استان شرایط خوبی دارندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: امروز سوم خرداد است که روز بسیار مهمی در تاریخ ملی و دفاع مقدس کشور ما محسوب می‌شود. شاید شادمانی سوم خرداد از یاد رفتنی نباشد.

وی با اشاره به آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۶۱ ادامه داد: سوم خرداد نیروهای مسلح و عشایر آن پیروزی بزرگ و غرور ملی را رقم زدند. سوم خرداد پایان یک توطئه عظیم استکبار جهانی و بین المللی و منطقه‌ای بود. 

رئیس‌جمهور با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا گفت: مهار ویروس کرونا شروع شده است و ۱۰ استان شرایط خوبی دارند و می‌توانیم در این مرحله بخش تشخیص را با کیت‌ها و سایر ابزارها ادامه دهیم تا مبتلایان بیشتری را تشخیص دهیم.

ادامه دارد...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: