کد خبر: ۸۵۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
تعداد بازدید: ۴۳۴
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی 303 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: 77 نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

اوج گیری مجدد کرونا در بوشهر با ابتلای ۷۷ مورد جدید/ درخواست تعطیلی مغازه‌هابه گزارش خبرداغ ، سعید کشمیری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز پنج‌شنبه یک خرداد‌ماه 668 نفر شامل 274 مرد و 394 زن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از 77 مورد مثبت جدید، 42 مورد در بوشهر، 16 مورد در دشتستان، 3 مورد در تنگستان، ۵ مورد در دیر، 5 مورد در جم و 6 مورد در عسلویه شناسایی‌شده‌اند.

 

کشمیری اضافه کرد: 42 بیمار جدید شهرستان بوشهر، 26 آقا در رده سنی 13 تا 79 سال و 15 خانم در رده سنی 32 تا 65 سال و یک کودک 3 سال و نیمه که از این تعداد، 39 نفر به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان و 2 نفر نیز به صورت سرپایی در بیمارستان شناسایی‌شده و تحت مراقبت خانگی هستند و یک نفر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان است.

وی بیان کرد: از 16 بیمار جدید شهرستان دشتستان، 9 آقا، 5 خانم و دو کودک 4 و نیم ساله و 7 و نیم ساله هستند که همه بیماران سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و از این تعداد 14 مورد به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند و یک آقا و یک خانم نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: سه بیمار جدید شهرستان تنگستان، دو آقا و یک خانم هستند که هر سه سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

کشمیری اضافه کرد: پنج بیمار جدید شهرستان دیر، 2 آقای 37 و 35 ساله، دو خانم 40 و 32 ساله و یک کودک 6 ساله هستند که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

وی اظهار داشت: 5 بیمار جدید شهرستان جم نیز 3 آقا و 2 خانم هستند که بیماران سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان و بیمارستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

کشمیری اضافه کرد: 6 بیمار جدید شهرستان عسلویه، 4 آقا و یک خانم هستند که یک خانم و یک آقا ساکن عسلویه و مابقی شاغل در عسلویه هستند و همگی بیماران سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان و بیمارستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (668 نفر) تاکنون 303 نفر از آنان بهبودیافته و 342 نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و 10 نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستندو 13 نفر فوت شده‌اند.

وی با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر گفت: از بازاریان و اصناف دیلم، گناوه، بوشهر، دلوار، برازجان، اهرم، خورموج، دیر، کنگان، عسلویه و جم درخواست داریم به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری از فردا (جمعه 2 خرداد) تا پایان تعطیلات عید فطر مغازه‌ها را تعطیل کنند.

فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: