کد خبر: ۸۵۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۲۹۸
شهرداد روحانی پس از چهار سال حضور در ارکستر سمفونیک تهران از این مجموعه جدا شد.
وداع شهرداد روحانی با ارکستر سمفونیک تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: شهرداد روحانی پس از چهار سال حضور در ارکستر سمفونیک تهران از این مجموعه جدا شد.

 

متن منتشر شده از سوی شهرداد روحانی به این شرح است:

«در پایان چهارمین سال همکاری با ارکستر سمفونیک تهران در جایگاه مدیر هنری و رهبر ارکستر، از اینکه فرصتی فراهم گردید تا از آن طریق بتوانم در خدمت هنر و موسیقی کشور عزیزمان؛ ایران باشم، خرسندی خود را ابراز می‌نمایم. فرصتی که به رغم روزهای تلخ و شیرین، با حضور و حمایت علاقه‌مندان و مخاطبان، برای من یادآور خاطراتی فراموش نشدنی خواهد بود. از تک تک نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران که در طی این دوران چهار ساله با من همکاری داشتند و همچنین از بنیاد رودکی که با ایجاد بستر فرهنگی مناسب، زمینه را جهات گسترش و اعتلای موسیقی در راستای فعالیت‌های ارکستر سمفونیک تهران فراهم نمود، صمیمانه تشکر می‌کنم. امیدوارم ارکستر سمفونیک تهران همچون گذشته فعالیت‌های خود را در مسیر پیشرفت و تعالی ادامه دهد.»

شهرداد روحانی - اول خرداد 1399

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: