کد خبر: ۸۵۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
تعداد بازدید: ۲۴۱
میزان نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در سی و یکم اردیبهشت ماه توضیحاتی داد.

این جاده‌ها امروز بارانی استبه گزارش خبرداغ به نقل از سرهنگ نادر رحمانی گفت: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده‌های گچسر، تونل کندوان و هزارچم و محور هراز مسیر جنوب به شمال حدفاصل آب اسک تا بایجان نیمه سنگین است.
وی افزود: تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه رشت-قزوین روان است و محورهای شمالی دارای بارش باران هستند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک و محدوده گرمدره سنگین است و همچنین ترافیک در محدوده‌های گلشهر و مهرشهر نیمه سنگین است.
سرهنگ رحمانی تصریح کرد: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین محدوده‌های بهشت سکینه و کردان سنگین است و همچنین ترافیک در محور شهریار -تهران در اکثر مقاطع نیمه سنگین است.
وی افزود: در برخی از محورهای استان‌های گیلان، سمنان، قزوین، مازندران، البرز و تهران بارش باران را شاهد هستیم.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: آزادراه تهران-شمال (قطعه یک)، واقع در استان تهران، از مورخ ۲۰ فروردین تا قبل از تعطیلات عید فطر، از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات تکمیل تجهیزات جانبی، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.
سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محورهای شریانی شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر مسدود هستند.
وی با بیان اینکه آزادراه قزوین-رشت (رودبار به توتکابن) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم قزوین-رشت انجام می‌شود، افزود: آزادراه چالوس-مرزن آباد و بالعکس از ساعت ۱۹ تا ۷ روز بعد مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم چالوس - مرزن آباد انجام می‌شود. محور قزوین-همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محورهای شمشک-دیزین و اولنگ-شاهرود مسدود هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: