کد خبر: ۸۵۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
تعداد بازدید: ۲۵۹
مقام مطلع نظامی در پاسخ به یاوه‌گویی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد که حضور مستشاری ایران در سوریه بدون هیچگونه تغییری ادامه دارد.

پاسخ ایران به یاوه‌گویی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی/ حضور مستشاری ایران در سوریه بدون هیچگونه تغییری ادامه داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  به نقل از نورنیوز یک مقام مطلع نظامی اعلام کرد: علی رغم ادعای مقامات رژیم صهیونیستی، هیچگونه تغییری در کمیت و کیفیت حضور مستشاری ایران در سوریه ایجاد نشده است.

وی افزود: ایران با درخواست رسمی دولت قانونی سوریه و برای کمک به مبارزه با تروریسم در این کشور حضور دارد. تا زمانی که دولت سوریه به کمک مستشاری ایران نیاز داشته باشد در این کشور خواهیم ماند.

این مقام مطلع نظامی تاکید کرد: ادعای مطرح شده از سوی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تلاش برای پرکردن کارنامه خالی از دستاورد اوست.

وی گفت: اظهارات نفتالی بنت مشابه ادعاهای مستمر رژیم صهیونیستی در خصوص انجام عملیات‌های نظامی موفق علیه نیروهای ایرانی در سوریه و یا حملات سایبری موفق به تاسیسات مختلف در جمهوری اسلامی ایران است و عاری از واقعیت می باشد.

ایلنا

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: