کد خبر: ۸۵۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
تعداد بازدید: ۳۴۶
باشگاه پرسپولیس در شرایطی یک میلیارد بدهی مالیاتی دارد که بیشتر آن را می‌توان به دلیل عدم ارسال اظهارنامه مالیاتی دانست.

بدهی یک میلیاردی پرسپولیس به اداره مالیاتبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: در ادامه گزارش هیات تحقیق و تفحص از باشگاه پرسپولیس که امروز در صحن مجلس قرائت شد و به قوه قضاییه ارسال شده، در بخشی از آن به ماجرای بدهی مالیاتی باشگاه پرسپولیس اشاره شده است.

بر اساس برگ های قطعی صادره، شرکت پرسپولیس از سال ۱۳۸۵ تا خرداد ۱۳۹۶ مبلغ ۱.۰۳۲ میلیارد ریال بدهی مالیاتی در حوزه های عملکرد، حقوق، تکلیفی و ارزش افزوده دارد.

طی سالیان اخیر عمده بدهی مالیاتی باشگاه پرسپولیس مربوط به بی توجهی مدیران این تیم در ارسال اظهارنامه مالیاتی بوده است. اقدامی که علی اکبر طاهری طی دو فصل مدیریت خود در این باشگاه در این زمینه صورت داده بود و مفاساحساب صفر را در این باشگاه قرار داده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: