کد خبر: ۸۵۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
تعداد بازدید: ۴۳۲
علی رغبتی عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره شک و شبهه های موجود پیرامون قرارداد این باشگاه با کارگزار توضیحاتی داد.

خبرهای خوب برای پرسپولیسی هابه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، علی رغبتی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، در گفت و گو با  چه خبر رادیو ورزش درباره اتفاقات اخیر این باشگاه و همچنین قرارداد پر حرف و حدیث باشگاه با کارگزار توضیحاتی داد. وی گفت:

متاسفانه به طور کامل به این قرارداد پرداخته نشده اما اشراف بودن به یک قرارداد فقط خواندن و برداشت عام نیست. قراردادهای سامانه های هواداری در چند ساله گذشته توسط کارگزارهای مختلف به باشگاه وصل شدند. هزینه هایی پشت صحنه این پیامک ها است که کارگزار باید تامین کند. وصول درآمدها را در قرارداد جدید به کارگزار جدید واگذار کردیم. از درآمدها باید سهمی را در اختیار آن کارگزار می گذاشتیم. اگر عدد ثابتی می گذاشتیم شاید درآمد مناسبی کسب نمیشد و ما باید همان مبلغ ثابت را می پرداخت می کردیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم درصدی تعیین کنیم.

 

علی رغبتی در ادامه گفت:

باشگاه های اروپایی از سه محل مختلف درآمد دارند و مقایسه آنها با ما درست نیست. ما از درآمدهای روز مسابقه که همان بلیت فروشی بود از سال گذشته محروم شدیم. حق پخش هم سالهاست تعطیل است و فقط فعالیت تجاری باقی می ماند. تحریم های ظالمانه علیه ایران را با اقتصاد کشورهایی مانند آلمان مقایسه کنید خودتان بهتر می توانید نتیجه گیری کنید. درآمدزایی در فوتبال مانند کالاهای اقتصادی قابل قیمت گذاری نیست و باید با قدرت چانه زنی پیش برویم. شرایط ما استثنایی است و به ناچار مجبوریم کارگزار بگیریم و با پرداخت درصد، همه کارها را به او بسپاریم.

 

علی رغبتی در ادامه تاکید کرد:

شما یک روزی یک لیوان یا پیراهن تولید می کنید چند روز بعد صد مدل از آن در همه نقاط کشور تولید می شود و چیزی عاید باشگاه نمی شود. دیگران از این موضوع سو استفاده می کنند. من شخصا از چند باشگاه معروف دنیا خرید کردم. قیمت کلاه بدون آرم باشگاه یک هفتم قیمت با آرم بود. ما به التفاوت قیمت عاید باشگاه می شد اما در ایران این کار شدنی نیست چون سو استفاده کنندگان اجازه نمی دهند.

 

علی رغبتی اذعان داشت:

تیپ قرارداد به مزایده گذاشته نمی شود. در حقیقت سال گذشته با یک شرکت کارگزاری قرارداد داشتیم و با اتمام آن، دنبال شرکتی بودیم که بتواند آن امور را انجام دهد. زمانی شما می توانستید از سامانه درآمدهای لازم را برای باشگاه داشته باشید. بیشتر از هر چیزی این موضوع به تخصص های خاصی بستگی دارد. ما ناچاریم به آدم های اهل فن اعتماد کنیم و منعی هم ندارد چون از مجمع مجوز داریم. ما قرارداد جدیدی ننوشتیم و فقط با الحاقیه تکمیلش کردیم. کاش اجازه می دادیم یک ماه بگذرد و بعد تاثیرات این الحاقیه را نقد کنیم. ما کار منحصر بفردی نکردیم ولی در حال حاضر این بهترین کاری بود که می توانستیم انجام دهیم. پیدا کردن حامی این روزها کار بسیار سختی است.

 

علی رغبتی در انتها تایید کرد:

امروز چک اول اسپانسر به مبلغ ۷ میلیارد را دریافت کردیم. ما حسابمان مخصوص به خزانه است ۲۴ ساعت زمان می برد تا به حساب باشگاه بیاید اما مطمئن باشید پاس خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: