کد خبر: ۸۵۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
تعداد بازدید: ۲۹۰
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی طی فردا و پس فردا (۳۰ و ۳۱اردیبهشت ماه) خبر داد.

هشدار هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشوربه گزارش خبرداغ ، بر اساس هشدار هواشناسی فردا بعداز ظهر (۳۰ اردیبهشت ماه) وقوع رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ در دامنه‌های البرز مرکزی واقع در استان‌های تهران، البرز، مازندران و شمال غرب سمنان آغاز می‌شود و تا ظهر چهارشنبه (۳۱اردیبهشت ماه) ادامه دارد.

بر اثر حاکمیت این شرایط جوی بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، وقوع سیلاب ناگهانی در مسیل‌ها و دره‌ها و رخداد تگرگ و صاعقه پیش بینی و نسبت به اجتناب از هرگونه تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، خودداری از هرگونه فعالیت کوهنوردی، اتخاذ آمادگی از سوی دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها جهت انجام تمهیدات لازم به‌ منظور جلوگیری از خسارات احتمالی سیلاب، روان آب و آب‌گرفتگی معابر عمومی توصیه می‌شود.

در هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: