کد خبر: ۸۵۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
تعداد بازدید: ۲۳۴
سخنگوی وزارت خارجه به اخبار مربوط به درخواست بن سلمان از نخست وزیر عراق برای میانجیگیری میان ایران و عربستان واکنش نشان داد.

آماده گفت‌وگو و رفع سوءتفاهمات با عربستان هستیم؛ چه با میانجی و چه بی‌میانجی / در خصوص درخواست بن‌سلمان از نخست وزیر عراق چیزی دریافت نکردیمسخنگوی وزارت خارجه به اخبار مربوط به درخواست بن سلمان از نخست وزیر عراق برای میانجیگیری میان ایران و عربستان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، عباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه گفت: در خصوص درخواست بن‌سلمان از الکاظمی برای میانجی‌گری بین تهران و ریاض، مشخصاً چیزی دریافت نکردیم ولی آنچه شنیدیم خبرهای رسانه‌ای بود که ایشان خواستار شده بود که قدری فضا بهتر شود. ایران چه با میانجی و چه بی‌میانجی آماده گفت‌وگو و رفع سوءتفاهمات با عربستان سعودی است. منطقه نیازمند است به این سمت برود و اگر به این سمت بروند و تصمیم بگیرند آغوش ایران باز است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: